Napi tanúlság

2009.10.03. 11:52 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Megint jóideje nem írtam. Zajlottak az események, eltemettük nagyapámat, jópofiztam rokonoknak, akiket nem is ismertem, és az uokatesómmal elmentünk sétálni. Mindenki tudja miket lehet érteni séta alatt. A mi esetünkben ez inkább egy igen jól sikerült alkohol-túra volt. A tegapi napon megtanultam, hogy ne rúgjak be olyan emberrel, akiből a család nem nézi ki, hogy iszik, mert utána szégyenlhetem magam, hogy leitattam. Csabival is ugyanezt kaptam meg, mikor először járt nálam. Ők csinálják jól: ha bemocskolják magukat, akkor is tiszták maradnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr401424718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása