Magánügy

2009.08.12. 21:17 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Mostanában nagyon elhanyagoltam a blogot. Sok minden történt. Itt volt Erzsi szülinapja is, ami nagyon jól sikeredett: sokan voltunk, és mind nagyon berúgtunk. Nagyon rég éreztem magam ilyen jól!!! Elkezdtem olvasni Cserus doktor A férfi c. könyvét, ami lelkileg kicsit labilissá tett, de sokmindenre rávilágított. Szal ez is egy olyan könyv, ami lerombol egy kicsit a tündérvilágodból, de értékes tudást ad helyette. Érdekes, annyi szent. Belekezdtem Müller Péter Szeretetkönyvébe is. Nagyon nagyon jókat ír az az ember. Remélem egyszer lesz időm rendesen kiolvasni mindent amit akarok, de ha beköszönt az ősz, akkor jön majd megint az időhiány, a különprogramok, a koránkelés, meg a depresszió, és együtt fogunk vért könnyezni itt a blogon. Már csak 2 hetem van a fizika pótvizsgáig, és az bezzeg nem megy olyan ütemben, mint minden más. SOHA de SOHA többet nem fogok megbukni semmiből, az hétszentség!

Egy pár napig lent leszek Bogláron Csabinál, aztán egy hétig itt lesznek az unokatesóim Miskolcról. Nem fogok unatkozni, de szorítok majd még ide bejegyzéseket, ígérem! Addig itt egy kis zene:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr251305888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása