Csak egy hétvége...

2009.05.31. 18:41 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   A tegnapi - és azelőtti pörgéshez képest a mai napom teljesen átlagos, laza, és unalmas. Talán ez az első hétvégém 1 éve és 5 hónapja teljesen egyedül. Úgy értem, hogy Csabi nélkül. Furcsa, de egész jól bírom, részben, mert jó volt végre semmivel és senkivel se törődnöm egy nap ereéig, másrészt mert úgy látszik ekkora hatással van rám az időjárás. Kifejtem: ha meleg van, és süt a nap, van önbizalmam, jól érzem magam, jobban bírom a terhelést és képes vagyok egy nap az érzelmek teljes skáláját átélni semmiségek hatására. Ha szar az idő, vagy hideg van, arra talán erősebben reagálok, mint mások: a kihívásokat különösen rosszul viselem, kapjak bármilyen feladatot, azt száz, hogy nem végzem el, teljes apátia, semmi sem érdekel, ha meg véletlenül átfut rajtam valami érzelem, az biztos hogy a melankólia, ami tartós rosszidő esetén egyre mélyebb és mélyebb depresszióvá alakul. Télen, amikor már 4 órakor sötétedik, kivétel nélük vagy semmilyen, vagy érvágós hangulatom van.

  Szal ez van, hibernált állapot. Az egyetlen érdekes, ami történt velem, az hogy motoroztam. Apa most kapta a nemtommilyen, de réginek tűnő motort egy jóbarátjától. Égő, de gőzöm sincs róla milyen típusú. Van kereke, meg egy bevásárlókosár a hátuljánXD nah, nem reklámozom tovább, hogy milyen szőke vagyok ezen a téren. Jó volt, bár egy kicsit félelmetes. Asszem soha sem fogom azokat megérteni, akik a végzetet hajhásszák, extrémsportolnak, stb. Nekem már ez is extrém volt, pláne azok után, hogy biciklin is évek óta ültem csak. Nem sokat mentem, csak oda-vissza itt az utcánkban. Azért élveztem:) Mi jó történt ég ma? Ebédre grilleztünk, ésmegnéztem újra a Kill Bill 1-2-t. Nemtom miért pont azt, mikor most szereztem be nemtomhány új filmet, de egészségemre. Remélem a közeljövőben érdekes témával is fogok tudni szolgálni, rajta leszek az ügyön, ígérem!

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr721155409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása