Gyors helyzetjelentés, mielőtt lefekszem

2009.05.15. 23:07 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Nagyon nyomottan keltem ma fel. Biztos közrejátszott benne az is, hogy éjszakába nyúlóan olvastam. Nem olyan rég vettem meg Szendi Gábor: A nő elemelkedése és tündöklése c. csodálatos könyvet, amit egyszerűen képtelenség letenni. Neeem, ez nem egy feminista mű: nem is lehetne az, hiszen férfi írta. Szendi Gábor egy az evolúciót kutató pszichológus. Rengeteg érdekességet ír le a bennünk élő ősi ösztönökről, a férfi és nő viszonyáról, saját fajunk fejlődéséről, és a gyógyszerek, különösen az antidepresszánsok köré épített tévhitekről, de abszolút élvezhetően. Tessék rákeresni, van fent vele pár interjú is a neten. Kedvcsinálóként fejezetcímek a könyvből: Miért hal ki tízmillió év múlva a férfi? Mire jó az orgazmus? Miért vannak nemek? Mi a női szépség és mit vár a nő a férfitól? Azt hiszem ahhoz mostmár túl fáradt vagyok, hogy bővebb ismertetőt adjak.

Végre jó az idő, a kedvem is más. Túléltem a pénteket, elmentem énekre (egy órával korábban, mert elnéztem az órát, úgyhogy végigültem ahogy az általános iskolás ének tanárnőm beénekel. Tök ügyi volt). Mire hazaértem, már kezdett lemenni a nap, és már korgott a gyomrom, úgyhogy leültem ebédelni. mire azzal is megvoltam, már esályem se volt, h lemenjek kocogni. Annyira még nem vagyok elvetemült, hogy hajnalban keljek érte. Most még nem. Nem is tudom miért csinálom. Jól esik egy kicsit kifáradni, érezni, hogy ma tettem magamért valamit, jól esik utána zuhanyozni, és ledőlni a gép elé, jól esik ahogy az emberek végig néznek rajtam, és jól esik utána a tükörben vizsgálgatni magam, hogy hol lettem feszesebb. igazából semmi baj nincs az alakommal. Szexi vagyok, csak puha/puhány. Feszes akarok lenni, mégformásabb és erős.

Holnapra az a tervem, hogy találkozok Erzsivel. Múlt héten vett nekem egy felsőt, aminek az árát rendkívül kedves illedelmes módon Lívcsin keresztül üzenve visszakérte. Amúgy nagyon hálás vagyok neki, és puszinyuszi, hogy megvette nekem, de meg lehet nyugodni, nem az a fajta vagyok, aki elfelejti visszaadni, csak nem érek folyton rá. Holnap viszont igen, úgyhogy kamatostul visszakapja.

Csabi tegnap azt mondta, hogy vasárnap elvileg nem dolgozik. Ma már azt írta sms-ben, hogy megpróbál elkéretőzni. Már nem is tudom, hogy én kapok jobban hülyét a munkájától, vagy ő! Csak mert tegnap tök jól kiterveltük, hogy vasárnap jön, aztán elmegyünk a nagyihoz falura, ahol a hétvégén bucsú lesz, és felülünk az össze-vissza pörgetős szarokra, meg eszünk medvecukrot, de ha nem, hát nem. majd csak találok ott véletlenül egy osztálytársat, aki hírtelen felindulásból megígérte hogy felül velem.

 

Címkék: szendi gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr961124150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása