Egy szelet kis világom tortájából

2009.05.14. 21:16 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Olyan szar most minden. Kis világom alapjaiban reng, és most az egyszer ne látom tisztán mi fog következni. Most tenger-politikát folytatok: hagyom, hogy sodorjon az ár, és bízom benne, hogy partra vet.Lehet a szar idő is közrejátszik ebben a borús hangulatban, de az is lehet, hogy csak összejött minden így hírtelen - mert ugye egy idő után összeszokott. Bár tény, hogy jól színlelem.

 Ronda vagyok mostanában. Leamortizálódtam, mióta Zircre járok suliba. Kifejtem:

  1. Zirc hideg, szeles hely fent a Bakonyban, a suli meg szegény, és nem fűt, tehát 3 pulcsi alá nem fogok csinosan felöltözni.
  2. Zirc messze van, és mivel bejárós vagyok, hajnali 5-kor kell kelnem.Kinek van kedve olyankor sminkelni? Örülök, ha szemöldököt rajzolni van időm. Inkább alszom 10 perccel tovább.

Elnyomorodtam. Megszoktam hogy igénytelenül nézek ki, és ez elszomorít.

 Be kell vallanom, kezdem megszeretni ezt a sulit. Csak hogy semmi se legyen egyszerű és kellemes soha, eddig utáltam, és el akartam menni, most megszerettem, de találtam egy sokkal jobb sulit 15 percre tőlünk. Át akarok menni, de annyira megszerettem egy-két dolgot/személyt itt, hogy akármit teszek a szívem szakad meg. Van 1-2 tanár, pl a hobbialkoholista tesitanár, és a halálaranyos osztályfőnököm, akit mindenki utál, és szivat, pedig a lelkét is kiteszi értünk. Én nagyon szeretem, és ő is bír engem. Sőtk, egyes osztálytársakat is nagyon megkedveltem, igaz, nehéz volt beilleszkednem.

 Lívcsi becsengetett délután, hogy jöjjek el vele, mert most lesz annak a tanárnak a fegyelmije, akit ő jelentett fel, amiérrt  zaklatta, taperolta, és még levelet is írt neki iwiwen. Az ürge amúgy mást is zaklatott az iskolában, pl. a védőnőt és egy diákkal jár.Gyorsan összedobtunk egy rántottát, aztán szaladtunk. Lívcsi teljesen be volt makizva.nem tudni mi lesz az ítélet, de a bizonyítékok ellenére az a faszkalap lefizetett egy diákot, hogy hazudja azt, hogy ő írta a perverz levelet a tanár úr e-mail címével. Remélem pár év múlva bejelentkezik a leendő dominastúdiómba, és esküszöm olyan szenvedésben lesz része, hogy imádkozni fog a halálért.

Csabi olyan más mostanában. A télen még figyelt rám, és úgy éreztem szeret, néha csak úgy spontán gondolt rám, és írt egy sms-t, amiben tökjó beceneveket adott. Éreztette h fontos vagyok neki, és kellek. Mostanában (pár hónapja) ebből már semmit nem érzek. Nemtom mit ronthattam el, én mindig próbálok valami izgalmat vinni a kapcsolatba (minden téren), hátha attól jobban értékel. Kezdek belefáradni ebbe az egészbe, és talán egy picit elhidegülni. ha nem melegít fel hamarosan, akkor kiszáradok, és felemészt a fagyos föld. Vagy jön valaki más, aki felmelegít, amit nagyon nem szeretnék, de most nem abban a helyzetben vagyok, hogy eldöntsem mit akarok. most csak egy lazac vagyok, akit sodor az ár felfelé a hűvös folyón. Remélem nemsokára jóidő lesz, újra mehetek futni, és a hangulatom is jobb lesz egy picit. Talán majd felmelegít a napsugár.

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr631122192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása