Az ördög padlizsánkrémje

2009.09.07. 20:32 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A recept, amiért a pokolra jutsz

   Ez a padlizsánt rögtön kiszúrtuk az üzletben, mert rögtön a közepéből kiállt egy fallikus nyúlvány. Gondoltuk, egyí ilyen pöcsös padlizsánt nem lehet otthagyni, majd kezdünk vele valamit. Öndícséret büdös, de mámorító lett! Íme a recept:

Hozzávalók egy kis üveghez (kb.1,5 dl):

  • Egy nagy kemény padlizsán pénisz alakú kinövéssel a közepén.
  • Egy kis fej hagyma
  • Kb. 1 ek. bors (Legjobb ha vegyes, ne spóroljunk.)
  • Egy nagy csipet só
  • Egy kisebb kaliforniai paprika
  • Egy kis csokor petrezselyem
  • Jó 2 ek. Univer majonéz
  • 1 ek. napraforgóolaj

 

Elkészítés:

  • A paprikát és a padlizsánt megmostam, aztán beraktam a sütőbe a rácsra, és feketére sütöttem.
  • Mikor kihűlt, lehámoztam a héját, és nagyjából kimagoztam.
  • Fogtam egy tálat, beledobtam az összes hozzávalót, és jól összepépesítettem botmixerrel - bár olyan puha volt, hogy villával is összenyomkodhattam volna.
  • Eg kis befőttes üvegbe rakam, ami ugyan eláll pár napig hűtőben, de szerintem már holnap el fog fogyni.

Címkék: padlizsánkrém recept goth recept

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr861366761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása