Diary of a sex addict

2009.09.15. 19:41 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Ismét egy filmajánló következik, de ezúttal nem belezős horror, vagy elmebeteg pszicho thriller, hanem egy elragadó dráma. A magyar címe Egy nimfomániás naplója. Sajnos nem könnyű beszerezni, de azt hiszem hogy Youtube-on fentvan.

   A film nyíltan mutatja be a főszereplő szerelmi kalandjait, aki miközben teljesen, sőt, már túlságosan is átadja magát a vágyainak, rengetegszer kihasználják, és végül egy bordélyházban köt ki luxusprostituáltként. A film valódi műalkotás, a színészek játéka lenyűgözően élethű, és a legapróbb részletnek is van valami jelentőssége.

   El vagyok ájulva, hogy végre végignézhettem egy filmet anélkül, hogy végigfintorogtam volna, hogy "ez is egy újabb sablonos hollywood-i szar" - persze az a kategória is jó a maga nemében, hiszen azokat rengetegen megnézik, de én többre vágyom: nem szeretem előre sejteni a sztori végkifejletét. A múlt hét óta minden nap - ha nem is az egészet - de részleteket megnézek belőle. Mindig mutat valami újat, és még mindig élvezem.

   Ennek hatására csütörtökön kerestem magamnak a neten egy nyelvkönyvet, és nekiláttam megtanulni spanyolul. A cél az, hogy a nyárra társalogni tudjak, és kimenjek Barcelonába. Ha a cél és a belefektetett energia adott, és nem hátráltat a kishitű gondolkodásom, akkor a sors gördíteni fogja az utamba a lehetőségeket!!

Tessék meghallgatni az új himnuszom, ami a film egyik betétzenéje:

 

 

 

 

 

Címkék: akt nimfománia film ajánló diary of a sex addict valerie tasso: egy nimfomániás naplója leonardo sbaraglia belén fabre diario de una ninfómana spanyol dráma

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr151384669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása