Sikerült végre!!!!

2009.07.31. 20:24 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Anyámmal rájöttünk hogyan kell kesztyűt varrni. leírom a lépéseket:

  1. Kinagyítottam a gépen a szabásmintát a  pontos méretre, majd a monitorra celluxoztam egy füzetborítót (mert az átlátszik), és átrajzoltam, majd kivágtam.
  2. Utána ezt a műanyag sablont rajzoltam rá egy papírra, amivel könyebb szabni. Kivágtam.
  3. Rámértem egy anyagdarabra, ezt már szappannal rajzoltam körbe, és kb. 3 mm-es varrásszélességet hagytam rá. Mint kiderült, az ujjközök "csíkocskáira" nem kellett volna ráhagyni, mert bő lett az ujja. A tenyeres darabot dupla anyagra szabtam ki (ezt jelentheti a szélén a szaggatott vonal).
  4. Ezután anya következett: géppel összevarrta az oldalát, bevarrta a hüvelykujjat, és az ujjközöket. Nagy ügyességet igényel az ilyen aprólékos munka: meg van dícsérve:))

Most hogy már ismerem a technikát, készülhetnek a szebb darabok csipkéből, selyemből, szaténból, neccből, meg bőrből. Készítek majd egy szép darabot annak a személynek is, akinek elfeledkeztem a szülinapjáról, és nagyon közel áll hozzám. Remélem nem ismer magára, ha olvassa.

 

 

 

 

Címkék: szabás varrás szabásminta kesztyű szabásminta

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr421280405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása