Új heppem van: kesztyűk!

2009.07.24. 00:34 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Kitaláltam, hogy megtanulok kesztyűt varrni, és ha belejövök, mindenféle gyönyörű anyagból varrok magamnak kesztyűket, amiket utána ki is díszítek hímzéssel, gyöngyökkel, csipkével, vagy bármivel, amit szépnek találok. Ma már neki is láttam, de nem olyan egyszerű a dolog, mint amilyennek látszik. Az egész délelőttöm ráment, mire nagyjából méretre és megfelelő formára igazítottam a neten talált szabásmintát. Félig összevarrtam egy kísérleti példányt is, de még bőven van mit gyakorolnom. Amint jutok valamire, beszámolok, és képeket is teszek fel. Remélem, ha anya megjön a nyaralásból, lesz ideje segíteni. Annyira szeretnék megtanulni szabni-varrni, de hiába varrónő anyám szakmája, ha folyton dolgozik. Most komolyabban nekiláttam önállóan, majd meglátjuk hogyan sikerül megvalósítanom a dolgokat. Tele a fejem tervekkel, meg öteletekkel. Itt a szabásminta, ha valaki kedvet kapna, és sok ideje van : 

http://kepfeltoltes.hu/090724/keszty__szab_sminta_www.kepfeltoltes.hu_.gif

 

 

 

 

 

Címkék: csipke szabás varrás varrónő szabásminta kesztyű szabásminta

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr811264174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása