Így telik a nyár

2009.07.16. 21:54 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

  Ma se csináltam semmit. Fetrengek itthon náthából gyógyulósan 40 fokban, és percenként elhatározom, hogy mindjárt nekiállok annak a rohadt fizikának, de nem. Végül rajzoltam magamnak bajszot, meg szakállat, és azt képzeltem, hogy férfi vagyok. Kurva mulatságos volt, jól szórakoztam. Képeket nem rakok fel, mert még lementi valaki, és bármikor beéghetek.

   A herevere után most jött el a pillanat, hogy hozzálássak a tanulásnak, mert holnap sürű napom lesz: délelőtt 10-kor német óra, fél 2-kor fizika, aztán készülődök, mert 6-ra jön Csabi (szépítkezés, takarítás), ha megjött biztos éhes, csinálunk valamit enni, aztán esetleg öhhhm..., utána meg felhívunk valakit, és bemegyünk vele utcazenére. Ez Veszprém egyetlen fesztiválja. A mi kis nyugodt városkánkban ez az egyetlen esemény az évben. Ez alatt a 3 nap alatt az egész város a központban felállított színpadok közül téblábol sültkolbászt majszolva, sörözve, és a meghívott zenészeket hallgatja. Berúgni nem fogok, védem az immunrendszeremet, ami most egy kicsit legyengült. Nah, ámen, már a ennyi, fejest ugrok a könyvekbe! Bye!

Címkék: veszprém pótvizsga utcazene fesztivál perverz vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr51250285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása