Édes semmittevés...!

2009.06.25. 17:33 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Ma voltam német órán, de sajnos mostanában nem tudok majd lemenni Boglárra. Róbert 6.-áig marad. Uramisten, mindjárt július!!! Elkezdtem angolul tanítani. Már nem emlékszem hogy én régen hogy kezdtem a nyelvtanulást, de úgy gondoltam először kifejezéseket kap, amiket majd bemagol, és ezzel már lesz egy kis biztos tudása, amire büszke lehet, és talán nagyobb kedvvel tanulja majd a nyelvtant. Nekem is el kéne már kezdenem felkészülni a nyelvvizsgára. Már töltöttem le feladatokat, meg könyveket, és a közeljövőben tényleg nekilátok.Csabnak még nem mondok semmit, hogy mikor tuok lemenni hozá. Majd ha érdeklődik...

   Eddig semmi számottevő nem történt velem. Sütöttem egy pizzát, ami a szokásosnál szebb lett, úgyhogy lefényképeztem. Amúgy rájöttem a tökéletes pizzatészta titkára: sütőpor! Eddig tehát:

  • kb. 2 nagy marék liszt
  • 1 teáskanál só
  • 1-2 evőkanál olíva olaj
  • ásványvíz (csak annyi, h összeálljon, és ne tapadjon a kezemhez)
  • 1 kis kávéskanál sütőpor
  • 1 kis teáskanál élesztő

Jóóól meggyúrtam!!! Nem sokat kelesztettem, csak addig, míg a márványsajtot eszegettem, szerintem még 10 perc se volt, de egész szépen megkelt. Eddig sosem volt még ilyen jóállagú pizzatésztám! Olyan rugalmas volt, és olyan ropogósra sült, hogy több mint a felét megettem. Tettem rá (szószt), gombát, kukoricát, spenótot, márványsajtot, egy tojássárgáját, és friss bazsalikomlevelet. Sajt sajnos nem sok volt otthon. Kifogytunk. Igen, a hús az most is lemaradt. Még mindig nem eszek meg mást a halfilén, rákon és kagylón kívül. A számhoz ne érjen, ami szőrös, tollas, vagy lába van!XD

A napom másik meghatározó élménye az új autónk volt. Apa nemrég hozta meg. Beleültem, ő meg mondta, hogy indítsam be: eltekertem a kulcsot. Látta hogy élvezem a helyzetet, úgyhogy azt mondta nyomjam be a kuplungot. Benyomtam, és elkeztünk gurulni hátra felé. Lehet gáz, de abszolút szőke vagyok a kocsikhoz, nekem ez nagy dolog, és úgy fogom fel, mintha egy fél percre vezettem volna. Apa azt mondta, hogy ezt majd már vezethetem. Mondom miért, ez olyan tragacs? Azt mondta nem, de nemsokára majd elkezdhetem a jogsit, és addig ez még biztosan meglesz. Óóóóóóó, zsír! Apa ma jófej volt, megy neki a 10-es! Most megyek epret válogatni, aztán még írok ha történik valami. Addig itt egy kép az új "verdánkról"XDDCC  

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr371208219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása