Nyudíjas klub: mamik és papik közt

2009.06.22. 21:03 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Egészen különös élményben volt ma részem, miután Lívcsi javasolta, hogy menjünk el egy ingyen masszázsra. Az egész úgy kezdődött, hogy reggel 7-re mentem át hozzá, hogy elmenjünk futni, de sajnos szar őszi idő van, és eleredt az eső. Ekkor jött Lívcs az ötletével, amiről már sokat hallottam innen-onna felnőttektől hónapok óta, de nem különösebben érdekelt. Viszont mit lehet tenni ilyen "tompa késsel érfelvágós" időben? Gondoltam úgy is mindig fájnak a vállaim, és seeeeenki nincs, ki megmasszírozzaaaaaaa...:(((((

   A terembe lépve 50-nél fiatalabb embert nem láttunk a recepciós csajszin, meg egy dilis libán kívül, aki épp teljes áhitattal szónokolt az előtte ülő öregeknek, akik - mint az oviban - hevesen bekiabálva adtak választ a butábbnál butább kérdésekre. " - Jó, de ez mi? Mi az amit most mutatok? - "Hélium!" (Azzal működik a jádekristályos görgős izé abban a csoda-masszírozóágyban, amibe később befeküdtünk). Kaptunk egy sorszámot, átöltöztünk (Lívcsi adott kölcsön egy katonai pizsama nadrágot. Ha kicsit megfeszítettem, akkor fel tudtam úgy húzni, hogy eltakarta a cicimetXD), majd 40 percet végig kellett ülnünk, miközben a csajszi lelkesen magyarázta hogyan működik a szerkezet, hogy mi mindenre jó, és nem kímélt minket a remek poénjaitól. A legjobb akkor is az volt, mikor felszólítottak minket egy kötelező masszázs előtti bemelegítő tornára: volt csirketánc, helyben járás, karcsapkodásos vérkeringáés serkentés, taps, majd közösen kiabáltuk a mottót, ami valahogy így szólt: Egészség, gyógyulunk pajtás, gyere a Haszkovó 56/h-ba! Az egész olyan volt, mint egy nyugdíjas szekta. Ezután feküdhettünk bele a masszázs ágyakba. Jó meleg volt, és forogtak a jádekristályok. Ez 40 percig tartott, ezalatt bejött a következő csapat is, akik végighallgatták a prédikációt az egészségről.

   Mikor megláttam, hova csöppentem, undok arccal duzzogtam, hogy ez tök égő.  A kacsatáncos bemelegítésnél már feloldódtam, és Lívcsivel kórusban szakadtunk a röhögéstől, míg nem láttam, hogy az előttünk tapsoló néni, hűde hasonlít Lara mamájára. Teljesen be voltam csokizva, de szerencsére nem ő volt az. Mit szólna Lara, ha ezt megtudná? Pontosabban, ha az öreganyjától tudná megXDDD Majd inkább elmesélem neki személyesen, ha megjött Dir En Grey koncertről. Azért kicsit megrázó élmény is volt ez a masszírozás. Volt ott egy 40 éves nő, akit én 60 évesnek néztem. Elmondta, hogy orvosi műhiba miatt agyi oxigénhiánnyal született, ezért beszél furcsán, ezért nem tud rendesen menni, és ez a százvalahányadik alkalom, hogy itt van, és mennyit segített rajta ez a gépezet.

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr41201894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása