Líííífcs, a Clooney-díj nyertese

2009.06.11. 21:55 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Azt hiszem annyit megérdemel az illető hogy nem teregetem ki a szennyest nyilvánosan (még egy darabig) az előző bejegyzés kapcsán. Csinált valaki valami olyasmit, amivel azt hiszem mindent elárult, amitől féltem.

   Lívcsit felhívtam, mert torkos csütörtök van, és ma sajnos nem értem rá este 6-ig, és megemlítettem neki a dolgot. Érezte a hangomban, hogy baj van. Átjött a zuhogó esőben egy üveg kékfrankossal, és biztosított afelől, hogy bármit is érzek, előtte ne rejtegessem, előtte nem kell erősnek mutatkoznom. Az első 10 kortyot még számoltam, aztán belekezdtem a történet szövevényes szálainak részletezésébe, és ön-és kapcsolatelemzésbe. Aztán elkezdte törölgetni a könnyeimet, én pedig felszürcsöltem azt, ami a kézfejemle hullott. Utána sokkal jobban voltam. Felajánlotta, hogy vágjam le a haját, és így adjam ki magamból a feszültséget. Szegényt jól megkopasztottam. (Ne haragudj, Lívcsi! - a szerk.XD) Piás üveget dugtam a macinacimba, és eljátszottam, hogy péniszem van. Vakargattam, hogy a fiúk szokták. Freud erre azt mondaná: péniszirigység!  Szarok Freudra, kapja be mindenki!

   Még mielőtt felöntöttem volna a garatra, azt mondtam Lívcsinek, hogy adok egy UTOLSÓ esélyt az illetőnek, hogy bizonyítsa, hogy nem tuskó, de ne csak 3 napig!


 "Kurvajó, szivem, hallgasd meg!"

 

Sometimes I wish I had a gun
So you and I could be alone
You'd be my hostage for the day
And you'd do just what I say

I'd aim it at your arms
And make you wrap around me
I'd aim it at your lips
And make you say you love me
I'd aim it at your eyes
And give a look of love
And we'd be happy, baby

Sometimes I wish I had a gun
Sometimes I wish I had a gun
Whenever you go walkin' by
You wouldn't give me that look
When my gun caught your eye

I'd aim it at your arms
You'd wrap around me
I'd aim it at your lips
And make you wanna kiss me
I'd aim it at your eyes
And give a look of love
And we'd be happy, baby

Sometimes I wish I had a gun

Sometimes I wish I had a gun
Cause competition isn't fun
I'd aim it at those other girls
And would see how fast they run

I'd point it at your arms
You'd wrap around me
I'd point it at your lips
And you would kiss me
I'd point it at your heart
You'd feel so full of love
And we'd be happy, baby

Sometimes I wish I had a gun
Sometimes I wish I had a gun
Sometimes I wish I had a gun
Sometimes I wish I had a gun

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr681179880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása