Véleményem Mansonról

2009.06.07. 20:41 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

   Évekig bálványoztam, és teszem azt most is, de úgy gondolom, hogy amit mostanában művel, az nem ér meg nekem 8000Ft-ot.

   Az első furcsa húzása egyértelműen az Eat me, drink me volt. Az előzőkhöz képest elég light-os egy lemez lett, a dalok jórészt egyformák, egy pörgősebb, zúzósabb, vagy slágergyanús szerzeményt sem tartalmaz. Hogy valami pozitívumot is említsek, a lemezhez készült klip, a Heart shape glasses (when the heart guides the hand - ez nagyon tetszik:) szerintem nagyon jó lett. A klip maga, Mansonhoz illően provokatív volt, a barátnőjével felvett igazi szexjelenet miatt, és a szám ís jó. Az album egyszerűségét Twiggy hiányának tulajdonítottam. Gondoltam, ha majd újra összeállnak, összehoznak egy olyan fergeteges, és ütős albumot, ami legalább olyan jó lesz, mint az Antichrist superstar (a legjobb album, amit ember készített), és egészen mostanáig ebben a hitben voltam.

   Megvolt a nagy újraegyesülés, de Twiggy megőrizte a nevetséges kinézetét, mit majd kommentárt nem érdemlő képeken szemléltetek is majd, és szólógitárosként folytatta a bandában. Manson is változott. Visszanövesztette a szemöldökét, és felvett valami idétlen fekete kapucnis köpenyt. Az új album se rossz a maga nemében, de hozzájuk képest egy rakás szar. Nem is szereztem be minden számát. Jelenleg strucc-politikát folytatok, megpróbálok tudomást sem venni róla, és elmerülni a régi alkotásaiban, amiket még mindig nagyon nagyon nagyon!!!, viszont a mostani szarságai miatt nem érzem úgy, hogy hűde el akarok menni a Soproni koncertjére.

   Majd még eldől, hogy eladom-e a jegyemet, amit már legalább egy hónapja megvettünk Csabival. Mikor mondtam neki a dolgot, hát... enyhén szólva megalázó volt. Talán még most is hülye szőke picsának gondol emiatt. Ő inkább "élményekre vágyik ennyi pénzért, és nem elplázázni akarja". Hát, köszönöm szépen, nekem ez már nem lenne élmény, akkor meg minek fizessek érte ennyit? Mellesleg ki mondta, hogy "elshoppingolnám"? Ez is csak azt mutatja, hogy hogy áll hozzám. Már túlléptünk rajta, úgy tettem, mintha nem érdekekelne, vagy nem venném komolyan, nem akartam ezen hisztizni, de ez szemét dolog volt tőle. Belémtaposott az, aki talán a legközelebb áll hozzám.

Címkék: blog volt marilyn manson twiggy ramirez

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr961169997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása