Osztálykirándulás

2009.06.05. 23:05 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

A tegnapi bejegyzésemben már írtam előzetest a mai osztálykirándulásról, de épp akkor kattant meg a netem, úgyhogy a rohadt hosszú bejegyzés kb 20 százaléka nem törlődött ki. Ígérem, holnap újraírom. Rettenetesen kifáradtam. Egész nap loholtunk Győrben, úgyhogy merész vállalkozásba kezdtem az extra magas tűsarkúmmal. Igazából csak az időszakos Munkácsy kiállítást néztük meg, a többi mind szabadprogram volt. Történtek vicces dolgok, és most először úgy éreztem, befogadtak, mert tényleg elég jól elvoltam mindenkivel. Sok mindent csináltunk, nem írom le, hogy mit, mert a barátom már így is hülye picsának néz. Sajnálom, hogy ennyit jelentek neki, vagy legalább is ezt sugallja nekem. Mindegy. Amint képekhez jutok, színesítem vele a bejegyzést, és ha kialudtam magam, megírom a tegnapi eseménydús estémet. Most azonnal lefekszem, mielőtt beáll a kóma. Jó éjszakát mindenkinek, aki utál, akihülyének néz, aki kedvel, akinek szüksége van rám, aki éhezik Etiópiában, aki szereti a spenótot, és azoknak is (már ha vannak ilyenek) akik itt olvassák az életemet!

Címkék: zirc

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr541166484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása