Deathstars koncert

2009.02.24. 17:09 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Csab már jó előre megvette a jegyeket.Ez volt a szülinapi-névnapi ajándékom.Apropó szülinap.Az övé is közeleg, és már ki is találtam és meg is terveztem, hogy mi lesz az én meglepetésem neki, de nemtudom, hogy mennyi valósul meg belőle.Mindenesetre jobb előre gondolkodni. Általában mindent az utolsó pillanatra hagyok ("on the spot decision";)))))), de az ajándékokkal kifejezetten precíz vagyok.Nem, nem fogom leírni mire is gondoltam,mert talán csak Csab az egyedüli ember aki ezt olvassa, és nem szándékozom időleőtt a tudtára adni.

Szóval visszatérve a koncetre: szombat délután Kornél (Csab legjobb haverja) és Rezső (Kornél haverja) csatlakozott hozzánk.Hogy tudjak valami negatívumot is írni, megemlíteném, hogy kajak idióta volt, aki gót koncert elé "mötáááál" zenekarokat hívott.Az este egyetlen mélypontja az volt, mikor a deathstars alatt keményen berúgott, izzadt, büdös 200 kilós hústorony állatok vadul pogóztak középen, és így kurvára élvezhetetlenné tették az egészet.Jó, persze,lehet gondolni, hogy kényeskedő picsa vagyok, meg hogy "koncetre mentél bazd meg, nem az operába", tőlem lehet pogózni, de én elsősorban az előadókra lettem volna kíváncsi, és szerettem volna stabilan állni.Aztán koncert vége felé Csab egyszercsak ajdnem memegbökött, hogy ott áll mögötte az a netes ismerőse, akivel előzőleg beszélték, hogy majd összefutnak.Hát mit ne mondjak, igen jó csaj, úgy hogy eleinte öhhhm...egy icipicit...na jó, k*urva féltékeny voltam, pláne akkor, mikor mentünk fel a lépcsőn, és én mögöttük állva láttam, h Csab mgfogja az ő derekát.Igyekeztem nyugodt maradni, meg a csajszi is jófej volt (még a neve is ugyanaz, mint nekem:).Jól elbeszélgettünk így akárhányasban.Képek lesznek utólag, ha megkapom őket, ugyanis én nem vittem mobilt, fényképezőm meg nincs.

Az érdekes az, hogy még be se rúgtam.Lehet az a fő ok, hogy nem szeretek nyomottan ébredni, ha Csabbal vagyok.Tudjátok, tapadós száj, szétkenődött sminkmaradvány, karikás szemek, és cigitől bűzlő kócos haj.Mielőtt össejöttünk volna, ez sose zavart, igaz, első - és másodkategóriás alkoholistákkal rúgtam be minden áldott pénteken és szombaton.Züllött voltam, igen.Részletekbe egyelőre nem mennék bele, de lehet szánok majd egy bejegyzést ennek is, mint ahogy az alkoholista katerorizálásomat is tervezem egyszer papírra - ill. monitorra vetniXD

 

Címkék: koncert deathstars budapest lady scarlet blog

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr47963335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása