you can kill yourself now because you're dead in my mind

2010.09.02. 18:11 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Bezárkóztam magamba; hatalmas falakkal vettem körbe a lelkem. Kint pusztíthatnak járványként a Richárd-féle szívturmixolók, én már immunis vagyok és egy ipari húsdaráló erejével felvértezve vágok neki a saját utamnak. Még mindig van szívem. Ott tartom egy befőttesüvegben az asztalomon - ahogy mondani szokás. Megöltem az érzést, amivel annyira szerettem őt. Kitéptem magamból egy véres, lüktető húscafatot és lezártam a korszakot, amelyben érdemtelenekre pazaroltam a legszebb, legtisztább érzelmeimet és minden gondolatomat. Igyekszem teljessé tenni magam azáltal, hogy felfedezem azt az oldalamat, amit még nem ismerek, ami mocskos, mert a sötétben lakik. Fejest ugrok az ismeretlen erkölcsi mélységeimbe, tapasztalok, és ledöntöm minden korlátomat.

Mit hallgatok mostanában? Marilyn Manson Antichrist Superstar-ját megállás nélkül. Még mindig ez a kedvenc albumom. A sorok mögött ott van a legszentebb tudás, amit csak a legmocskosabb úton lehet megszerezni. Nyitott elmével é csukott szemekkel hallgatom, ahogy az Antikrisztus-szupersztár átadja a Titkot.

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr602267233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása