Szívbomba!

2010.07.03. 14:29 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Mikor legutóbb Laránál jártam, olyan rég találkoztunk, hogy ő már a 19-et is betöltötte, én pedig még annyit sem mondtam neki, hogy "öregszel, bazze". Egy héttel előre megbeszéltük, hogy ma találkozunk, de direkt nem hívtam fel, hadd higyje csak azt, hogy jól elfeledkeztem róla! (Valójában a konyhában töltöttem a délelőttöt, és vééégig rá gondoltam, ugyanis sütöttem neki egy szív alakú csokoládébombát). Szóval remélem otthon lesz, én pedig nemsokára átsurranok hozzá, és csak akkor hívom fel, mikor már a ház előtt leszek.


Szívbomba - elkészítés:



  • Kibéleltem sütőpapírral egy szívformát. Piskótatésztát kevertem kakaóporral és egy késhegynyi sütőporral, amit a formába öntöttem. A lapokat rumos-vaníliás-kakaós krémmel töltöttem meg, utolsó simításként pedig bevontam sűrű csokoládémázzal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr872127110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása