Ez van, cím nincs

2010.05.23. 19:38 | Lady Scarlet | 1 komment

Miért írok most épp? Egyedül vagyok, merengek és megint feltöltődtem többletérzésekkel, amiket nem tudok kiadni azzal, hogy oldalakat írok tele a naplómban. A papírt és a tollat semmi sem pótolhatja, de néha már az sem elég. Nem tudom mibe fogjak még bele, hogy megnyuodjon végre a lelkem - pedig elmondhatom, hogy nem unatkozom: ének órákra továbbra is járok és lassan befelyezem az OKJ-s manikűr-pedikűr-műköröm tanfolyást, szépen haladok a spanyol órákkal és ha még marad időm, azt is kitölti valaki. Azt hiszem túl sokat akarok egyszerre, de semmire sem tudok kellőképpen odafigyelni, mert folyton kattog valamin az agyam. Óó, ez nem tematikus cikk lesz, ezt inkább magamnak írom, mert úgy szét vagyok esve, hogy pár méterrel a föld fölött lebegve nézem magam, ahogy mosolygok. Most abban a szakaszomban vagyok, mikor szívom be  a képeket és információkat, hogy pár hét múlva megérjenek, és felköpjem őket az internetre, mint egy nagy zöld béka, vagy csináljak valami őrültséget, ami miatt főhet a fejem a következő időszakban.

Egyébként Tarja Turunen meglátogat minket az idei Opera Feszten. A tavaly előtti Epica koncert nagyon színvonalas volt, úgyhogy ezt sem akarom kihagyni. Teljesen lázbajöttem!!! Adományokat a következő bankszámlaszámra...

 

Ui.: Ha már zene, akkor itt van egy mámorító újdonság Trent Reznortól:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr582025846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikivi 2010.06.17. 02:35:33

hey. emlékszel a metrós beszélgetésünkre? nos az én ügyem még egy csalódással ért véget... remélem a tiéd nem. találtam vmit amit ha hallgatsz egyből tudni fogod hogy miért.. de hiányoznak a régi idők :/
www.youtube.com/watch?v=vM2vy3PSRFU&feature=related
amikor baktattunk hazafelé és közben énekeltük. életembe sose hallottam ezt zenén.. csak ahogy énekelte.. és így hallom az eredetit és nem ez tűnik eredetinek.. tök fura..
NAGYON SZERETLEK! írj gyakrabban mert nem tudom mi van veled... :P
ui: nem vagyok berúgva.. :D
pusziii
böí.erzsí.. vagy.. ó mind1 is, rég tudod te ki vagyok =)
süti beállítások módosítása