Vége

2009.10.03. 12:33 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem ma értem meg rá, hogy felfogjam, ki merjem mondani, le merjem írni, és el tudjam fogadni, hogy nekünk Csabival nincs jövőnk. Az utóbbi időben túl sokat veszekedtünk. Sajnálom, amiért nem úrihölgyhöz méltóan beszéltem vele, és hogy bunkó voltam. Dolgozom rajta, hogy méltósággal viseljem a fájdalmat. Úgy döntöttem, hogy publikussá teszem az életem, ezért nyitottam meg ezt a blogot pár hónappal ezelőtt, így nyilván erről is fogok írni - de részletekbe nem megyek bele, mert ez most nem csak a saját megánéletem.

Három oka volt annak, hogy elhagytam őt.

  • Rettentően makacs, és büszke. Típikus kos. Képtelen beismerni, ha nem neki van igaza. Ha megbántott valamivel, nem volt hajlandó bocsánatot kérni, gyakran még nekem kellett elnézést kérnem. Úgy éreztem többre tartja a büszkeségét, mint a szerelme tárgyát.
  • Nem foglalkozott velem, nem figyelt rám eléggé. Nem hívott fel, az sms-ekre nem válaszolt. Nem lógtam a nyakán, mert tudom, hogy azt senki sem szereti, de ha én nem kerestem volna őt, akkor egyáltalán nem beszéltünk volna. Nagyon hiányzott, és szép lassan magányos lettem mellette.
  • A harmadik ok, hogy ellaposodott a kapcsolatunk. Én úgy érzem mindent megtettem, hogy szenvedélyesek maradjunk, ő nem próbálkozott.

Nem huzakodok elő konkrét példákkal, mert annak már semmi értelme. Nem bántani akarom azzal, hogy a hibáit részletezem, (tudom, hogy senki sem tökéletes), de remélem, hogy így írásban jobban megérti azt, amit szóban annyiszor próbáltam neki elmondani, és képes lesz változni. Remélem ő is közli velem a sajátjaimat, mert mindenképp tudni akarom, hogy hol rontottam el, és mit kell majd legközelebb másképp csinálnom.

Bármilyen rosszul is hangzik ez így hírtelen, de egy percet sem bántam meg, amit vele töltöttem. Nagyon sok szép pillanatunk volt, és ez alatt a majdnem-két év alatt egymás legjobb barátai lettünk. Talán az volt a gond, hogy mindkettőnknek ez volt az első komolyabb kapcsolata, és most más tapasztalatokra van szükségünk. Remélem, hogy jóbarátok maradunk, mert még mindig sokat ér nekem, és akit én szeretek, az nem akármilyen ember.

Címkék: szakítósblog

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr91424810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása