Fuckin fantastic

2010.09.09. 19:02 | Lady Scarlet | 1 komment

Beindultam! Úgy értem minden tökéletes, és minden pont úgy történik, ahogyan annak történnie kell. Nem mindig úgy, ahogy tervezem, de az eredmény a lehető legjobb! Rég voltam ennyire elégedett és kiegyensúlyozott. Kihánytam a szívemből a benne rothadó hátráltató érzelmeket, és feltöltöttem virágszirmokkal az aortámat. Falak? Ugyan! Már nincs rájuk szükségem! Ennél stabilabb nem is lehetnék: senkivel nem lépek reakcióba.

Mi lehet még ennél is jobb? Ez a szám, amit most fedeztem fel: www.youtube.com/v/AXNjgYx3SKI

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr782284131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littlechanges 2010.10.08. 18:53:46

Nagyon tetszik a blogod :) Ma találtam rá... és elkezdtem olvasgatni. Van sok közös bennünk. Bár jelenleg én nem éppen jó hangulatban vagyok. Jelenleg depressziós korszakomat élem.. de ez is csak remélem átmeneti. mivel előtte sugároztam a jókedvet. Ma viszont reggel nem volt húdejó kedvem..délután már jobb volt msot jó xD hangulatváltozások sorozata. na mindegy most nem is panaszkodni akarok.csak úgy leírni . ide írni valamit. Bármit. Én is ki szeretnék sokmindent törölni a szívemből.. ez az utóbbi év elég rizikós volt. sokmindent tehettem ovlna másképp is és ha megtettem volna valamit akkor másképp lenne most mint ahogy van :S Hát de egyszer élünk ugye,és ilynekor döbbenek rá hogy ÉLJ a MÁNAK! hányszor de hányszor megfogadtam. de megfogadom! mégegyszer ha kell mégezerszer hogy igenis más lesz azaz hogy élek a mának . és úgy érzem hogy most sikerülni fog.. :) Nálad mit jelent az hogy senkivel nem lépsz reakcióba? Emberekkel?
süti beállítások módosítása