pont pont pont

2010.08.15. 15:21 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Belefáradtam a küzdésbe. Megint a maximumot nyújtottam, és Valakinek megint nem volt elég. Hetek óta kombinálok miért nem, kivel ha nem velem, és miért jobb így? Nem jobb csak neki a szar kell. Hát tessék, ...! Elegem van a megértésből, meg a kedveskedésből hogy biztos csak rossz napjai vannak, azért olyan bunkó.

Lívcsi is más velem, túl sok a kritika, a bírálat, meg a durcis nézés. Mintha senkinek se lennék elég jó, pedig semmit sem változtam.. Eddig is voltak hibáim, csak nem húzkodták alá kiemelőfilccel azok, akik talán a legközelebb állnak hozzám. Talán túl kedves voltam. Aki rendes, az mindig megszívja. Annyira bíztam abban, hogy ha pozitívan állok a dolgokhoz, majd minden rendbejön és előbb-utóbb Valaki is észreveszi, hogy értékes vagyok. Annyit fohászkodtam érte, hogy már majdnem a szárnyaim is kinőttek, hogy aztán minden este a takaróba folytsam a kitörő csalódást. Hát ez van... Visszaépítem a falakat magam köré, és csak azzal foglalkozom, aki megérdemli. Aki csodálkozik, ha csak az időjárásról fogok vele beszélgetni, az nézzen magába.

Ui:. A képek rávilágítanak a belső értékekre, (ha már témánál vagyunk).

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr622223355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása