Buborék

2010.07.16. 21:48 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Ó, jaj, hogy zajlik az életem!!! Bár lenne időm leírni, de örülök, hogy nincs. Nem szeretem elkiabálni a terveimet, mert azokból általában nem lesz semmi. Annyit elárulok, hogy mostanában még meghalni sincs időm, és hogy nem az a fajta ember vagyok, akibe tőrt döfnek, hanem az, aki gombostűkön sétálgat. Már-már rokonok vagyunk Pinhead-del. Ez most elég homályos, ugye? Az a lényeg, hogy mint mindig, most is minden rendben van velem, csak pár apró részlet bosszant, de ez így van rendben. Bosszankodom=megőrülök. Ez azt takarja, hogy néha elfelejtem hogy szomorkodnom kéne, és jó kedvem van, aztán eszembe jut, hogy szomorú vagyok, és ezen felkapom a vizet. Ha felkaptam a vizet, akkor őrült ötleteim vannak, és most nem kizárt, hogy meg is valósítok egy nagyon nagyot.

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr592156351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása