öhh

2010.07.11. 21:13 | Lady Scarlet | 2 komment

Asdszem ey kkicsit (nagyon berúgtam)! Szisszel kezdődött. Lementem hozzá Bfüre, és megittunk pár sert. Igazából inkább én ittam, mint ő, de erről ne tehetek. Olyan jó volt....kiöntöttük egymásnak a lelkünket, és ő még majdnem hogy csak nagyobb problémákkal küzködik, mint én. Talán jah...talán nagyobbakkal, csa még  nem fogtam fel. Örülök, h mindig van kire számítanom, és hogy rám is lehet számítani, ha felhívnak szombat este, hogy

"te, Vöri, ráérsz?"

- "jah, még nem mostam le a szemöldököm, és van rajtam ruha. Mi újság?"

- "Életem legszarabb napján vagyok túl, csak gondoltam..."

-"mikor, hol?"

- "Az óránál, mondjuk most."

- Ok, indulok, fél óra, és felérek, mert már nincs több busz."

Ez volt tegnap, és Danival is olyan jót beszélgettem! Rendes volt tőle, hogy mindent elmondott, amit én nem láttam, vagy nem akartam látni, de fájt, hogy kiírtotta a remény utolsó csíráit is a szívemben. Alejandro volt az utolsó jelöltem, a "B" terv, akit a fiókba raktam, végül a saját csapdámba estem, és azzal a szar kifogással dobott ki, amivel anno én dobtam kiőt, monván: elgondolkodott. Kösz! Pasi ne gondolkodjon, nekik az nem való,és nem is várom el tőlük azt, amire nem képesek. Na tessék,mi t csinál? Elgondolkodik, és ki vqagyok rakva. Azt hittem ő a srác a szomszédból típus, akire akkora szükségem lett volna a "kan a szomszédból" után, de most borult minden skatulyám. Már nem akarok senkitől semmit. Mindenki mehet oda!

Innentől már csak én létezem, a fájdalom, amit érzek, és amit másoknak okozok, meg a feladatok,amik várnak rám. Ó, igen, holnap kora reggel megyek dolgozni. Isteni lesz! Még nem godoltam ki mit fogok vinni enni, pedig ez fontos kérdés: aki nem dohányzik, az eszik. Az óránként 10 perces szünetben valamit kell csinálni...én eszem, aztán hallgatom tovább hülye emberek hülye problémáit.Úgy érzem magam, mint egy lelkisegéyl-szolgálatos munkatárs, aki olyan komplex, hogy még Allianz biztosítót is tud Önnek keresni Kecskeméten, vagy Beck utazási irodát Győrben, de néha mégsem tudja megmondani a 70-es telefonszámokat, mert titkosítva vannak, vagy lehet hogy kártyásak, és ilyenkor továbbküldi az ügyfeleket a 197-nek. Ó, a szúnyogok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr362145111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$zandu$ 2010.07.16. 17:38:51

az eleje teccik :D de csak mert velem kezdődik!!! :D nagyon hiányzol :)

Lady Scarlet 2010.07.16. 21:40:05

Na tessék:P De jó kis nap volt! Örülök, h újra láttalak.
süti beállítások módosítása