Úgy szeretnék...

2010.07.01. 21:57 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Úúúúgy szeretnék valami elgondolkodtatót, vagy szívbekarmolót írni. Szeretnék port kavarni, vagy leporszívózni az égről a csillagokat, és mellbimbóra szerelt lángszórókkal visszalődözni őket, de most nem megy. Megsebzettnek érzem magam, amiért feladtam a jégkirálynő életmódot és kiszolgáltattam magam. Megpróbáltam, nem lett jobb, szétestem, és ideje összeraknom a szilánkjaimat. Valójában el is lustultam: nem futok rendszeresen, nem eszek rendszeresen, sokat dolgozom, nem haladok a spanyollal, hanyagolom az angolt, napok óta szinte csak aludni járok haza, (meg hogy felkukkantsak az Iwiwemre és elolvassam a mail-jeimet) ami azzal jár, hogy a szobám egy szemétdomb.

Szóval most beszigorítok magamnak, visszahozom a rendszert az életembe, és minden nap szánok időt a gondolkodásra, ami majd visszagömbölyíti a kreativitásomat és újra önkifejezésbe torkollik. Jóval könnyebben fogtok elérni is, ugyanis törölni fogom magam az összes hülyeségről (myvip, vampirefreaks, stb). Iwiwen, Facebookon, és e-mailben továbbra is kapható vagyok, és szorgalmasan fogok jelentkezni a blogon. Addig is itt egy kis Bon Jovi, mert  "jópálinka, rákkenroll" és  mert ilyen kedvem van:P

 

Címkék: bon jovi runaway

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr842124106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása