Nagyon fázom

2010.02.19. 23:31 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

Nem akartam megszeretni. Próbáltam elfojtani, próbáltam letagadni, mégis tálcán kínáltam fel magam. Csúnyán pofára estem, és most nagyon fáj. Hiábavalók a "jól bevált praktikáim". A forró viasz sem segít. Szégyenlem, hogy ilyen ostoba voltam, és nem tudtam magamon uralkodni, és szégyenlem, hogy nem tudom tiszta szívből gyűlölni, és még mindig reménykedek. Egy időre eltűnök. Nem akarok látni senkit, és nem akarom hogy így lássanak. A sajnálkozásból sem kérek. Mindenkivel megesik, majd talpraállok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr261774908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása