Cotcot

2010.02.09. 20:14 | Lady Scarlet | Szólj hozzá!

A vasárnapi bazárról: itt van a link, hogy pontosan miről is beszélek, de leírom a lusták kedvéért. A kezdeményezés lényege, hogy mindenki felkapja a jó állapotú, de ritkán hordott gönceit, és adnak értük zsetont, aminek az értékében válogathat a többiekéből. Összeszedtem egy hatalmas kupac ruhát, és felcammogtam fele a fővárosba. Róbert eligazított, hogy merre találom a Kuplung nevű kocsmát, ahol az egész zajlott. Eleinte zavarodott voltam: újabb csajos program egyes egyedül? De hát mit tegyek, ha a barátnőim ilyen elfoglaltak? Nem szeretek kimaradni a mókából. Odaérve viszont megjött a hangulatom, és előbújt belőlem a gyűjtögető ősösztön. Szereztem pár szép, színes holmit. Róbertnél jól fel is próbáltam őket, ő pedig megdobott egy szép sállal, és egy durva, rusztikus barna bőrövvel. (Az az öv beindította a fantáziámat. Szerintem nagyon fogom szeretni;) Teljesen elvarázsolt, "szeretek mindenkit" hangulatban tértem haza. Róberttel megígértettem, hogy legközelebb a könyvbazárra elkísér.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Történtek még velem publikus események, írok majd, ígérem, de mára nem szánok többet egy nagy bögre kakaón, és egy Ady köteten kívül. Jó éjt, minden korán kelőnek!

 

 

 

 

Címkék: cotcot bazár

A bejegyzés trackback címe:

https://lady-scarlet.blog.hu/api/trackback/id/tr881743774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása